3 jaar bij elkaar || Lookbook

IMG_6547

Voor wie deze knuffel eigenlijk bestemd was, was Pieter! Vandaag zijn mijn vriend, Pieter, en ik namelijk alweer drie jaartjes bij elkaar! Aangezien ik, sinds ik ben gaan studeren en op mezelf woon, niet altijd het geld heb om nieuwe kleren te kopen, gaf hij mij een dagje shoppen cadeau!

Outfit 1

IMG_6543

Een van de dingen die we kochten was een broek. Dit is een heel andere broek dan ik normaal gewend ben (meestal zijn ze highwaisted en donker) Ik heb ‘m bij de Vero Moda gekocht en ben er erg blij mee! Je kunt het niet heel goed zien, maar hij heeft op de bovenbenen vlakken met streepjes, je bent ze vast wel eens tegengekomen!

IMG_6532

Ook zijn in deze outfit de schoenen nieuw, de fijnste aankoop van vandaag! Net als de broek (en alles wat we vandaag gekocht hebben) heel anders dan ik gewend ben. Normaal draag ik alleen platte schoenen, meestal sneakers of brogues. Ze komen van misschien toch wel mijn favoriete schoenenwinkel, de Van Haren!

Outfit 2

IMG_6580

De helft van de tijd weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik met mijn lichaam aanmoet, vandaar deze ietwat houterige lichaamshouding en emotieloze blik. Maar goed, het gaat om de outfit! De blouse (H&M) is nieuw en, weer, anders dan de blousejes die ik al aan mijn kledingrek heb hangen. Ik hou van leggings, maar ik vind toch echt dat je leggings niet als broek moet dragen. Leggings zijn géén broeken. Nee. Wel kunnen leggings, naar mijn idee, met een shirt/blouse/trui die net over de billen vallen. Shirts/blousjes/truien die nét niet als jurk kunnen doorgaan, kunnen prima met een legging!

IMG_6540.JPG

Hier is nog een foto van de eerste outfit, gewoon omdat ik Binky zo ontzettend lief vind! Pieter is nog niet eens klaar met het geven van zijn cadeaus, want vanavond gaan we dan eindelijk een keertje sushi bestellen! Ik kijk er enorm naar uit! Fijn weekend! ♥

10 thoughts on “3 jaar bij elkaar || Lookbook

Leave a Reply

