Wacht op mij van J. Lynn || Review

IMG_6592

Jup, de universiteit heeft mij weer goed in haar macht, dus sorry voor mijn afwezigheid van vorige week! Tussen de boeken en verhalen die ik voor college moet lezen, heb ik gelukkig iedere avond ook nog wel tijd om mijn ‘eigen’ boeken te lezen. Zo ook Wacht op mij van New Adult schrijfster J. Lynn!

Dit ebook was één van de tien ebooks die ik gratis van Elly’s choice heb gekregen, bij aanschaf van onze tablet! Nou ja, ik? Eigenlijk Pieter, aangezien hij de tablet heeft gekocht.. Maar goed, het was een héél fijn boek om te lezen en ook ik ben zeker een beetje verliefd op Cam geworden.

Al een aantal maanden geleden was ik begonnen met het lezen van Wacht op mij, omdat ik op dat moment niets beters te doen had tijdens mijn treinreis. Het had me niet meteen in zijn greep en daardoor ben ik er pas twee weken geleden mee verder gegaan. Opnieuw omdat ik mijn eigenlijke ‘current read’ thuis vergeten was.

IMG_6591

Maar wauw, wat ben ik blij dat ik toch verder ben gaan lezen! Het verhaal gaat over Avery die aan haar eerste jaar op de universiteit begint. Ze heeft expres een universiteit ver van haar ouders’ woonplaats gekozen. De reden achter deze keuze kom je langzaam te weten tijdens het boek, wat het ook nog eens redelijk spannend maakt. Al snel ontmoet Avery Cam en beginnen ze een beetje om elkaar heen te draaien. Uiteindelijk (JA! EINDELIJK!) krijgen ze dan toch een relatie. Natuurlijk gaat dit al gauw weer de verkeerde kant op, zoals dat hoort in romantische verhalen, maar je eindigt het lezen van het boek gelukkig wel met vlinders in je buik.

In het begin kon ik me redelijk ergeren aan Avery, aangezien ze niet door bleek te hebben dat Cam haar toch wel serieus leuk vond. Ik dacht dat Avery gewoon zo’n stom meisje zou zijn, die een beetje hard to get probeert te spelen en die zich misschien wel te goed zou voelen voor Cam (Hoe dan?). Echter, Avery blijkt een groot geheim met zich mee te dragen, waarvan je pas zo goed als aan het einde van het verhaal achter komt wat dit geheim is. Doordat je wel steeds kleine hints krijgt van het geheim, zou het verhaal letterlijk alle kanten op kunnen. Zo dacht ik dat Avery op de middelbare school simpelweg een feestbeest was, met iemand het bed in gedoken was en daar nu spijt van had. Dit is niet het geval en aan het einde vallen dan ook alle puzzelstukjes op de goede plek.

IMG_6589

Wacht op mij is het eerste deel van de serie Wait for you. Deel 1,5 gaat over het zelfde verhaal, maar dan vanuit Cam’s perspectief en ik kan serieus niet wachten tot ik het kan lezen! Gelukkig lees ik voor college ook leuke boeken, maar dan van een iets hoger niveau (; Tot zaterdag!

2 thoughts on “Wacht op mij van J. Lynn || Review

  1. Pingback: Romi Reads

Leave a Reply

