What’s in my bag?

IMG_6604

Bij de meeste bloggers die ik volg, heb ik sowieso één post voorbij zien komen, over wat er zoal in hun tassen te vinden is, wanneer ze het huis verlaten. Het leek mij dan ook erg leuk om ook een ‘What’s in my bag’ post te maken! Welkom in mijn studententas! (;

IMG_6602

Als student Literatuurwetenschap mogen natuurlijk de vele boeken niet ontbreken! De meeste dagen heb ik sowieso zo’n 2 à 3 boeken in mijn tas zitten. Eén van deze is een ‘vrijetijdsboek’ voor als ik geen huiswerk te doen heb in de trein (of als ik daar gewoon geen zin in heb natuurlijk) Verder mogen natuurlijk mijn agenda, notitieboekje voor collegeaantekeningen en etui met pennen, potloden en markers niet ontbreken! Voor de rest bestaat de inhoud van mijn tas vooral uit prulletjes, die toch wel heel erg handig zijn: een haarelastiekje, fietsverlichting, lipbalsem, portemonnee, idkaart/paspoort en natuurlijk eten. Ik was vergeten (nou ja vergeten, hij paste niet meer op een mooie manier in mijn georganiseerde foto), mijn waterflesje te fotograferen. Maar goed, die is ook altijd in m’n tas te vinden, want als hardwerkende student mag die natuurlijk niet ontbreken! Drink your water guys!

IMG_6603

Hier nog een foto met de overige dingen: tablet, nog een notitieblok voor ‘close reading’ aantekeningen en twee mapjes met mijn notities over artikelen en dergelijke per cursus. Daarnaast flip ik ‘m als ik mijn deo vergeet mee te nemen, dus die moest natuurlijk ook nog even op de foto.

IMG_6599

Ik heb een aantal verschillende tassen die ik met al deze spullen volprop. Ik verbaas me ook altijd wanneer ik al mijn spullen tentoonstel op mijn tafel in het lokaal. Waar anderen vaak alleen een laptop of collegeblok te voorschijn halen, kan ik zowat een winkel beginnen met de inhoud van mijn tas. Wanneer ik veel mee moet nemen (wat dus vaak het geval is), gebruik ik mijn Eastpak die ik al sinds de eerste van de middelbare school heb! Daarnaast heb ik nog twee tote bags van het superleuke winkeltje Søstrene Grenes en een tas van de Primark. Die laatse zijn alleen wat minder handig wanneer het regent aangezien ze (totaal) niet waterdicht zijn.

IMG_6609

Zoals op de foto te zien was, ben ik nu Atonement van Ian McEwan aan het lezen (die ik eigenlijk vorig jaar al had moeten lezen voor college, oeps). Ik verwacht dat ik ‘m snel uit heb, dus daarover kun je komende woensdag een post verwachten!

One thought on “What’s in my bag?

Leave a Reply

