NEW! || Youtube kanaal

Al een lange tijd zat ik met het idee om een Youtube kanaal te beginnen en zondagmiddag heb ik dat idee eindelijk waar gemaakt! De video die je hierboven ziet is alweer mijn tweede en zoals de titel al verklapt: deze gaat niet over boeken. Mijn ALLEReerste filmpje ging wel over boeken en die is eveneens op mijn kanaal te vinden! Ook daar heet ik RomiReads.

Waarom Youtube?
Al sinds het begin der tijden, oftewel het Hyves-tijdperk, maakte ik met veel liefde foto’s van alles en iedereen om ze vervolgens met de rest van de wereld te delen (lang niet alle foto’s gelukkig). Toch miste ik altijd iets in de meeste foto’s die ik maakte, en nu vermoed ik dat dat ‘beweging’ is. Nu ik een betere mobiele telefoon heb, doet de camera het weer normaal en kon ik eindelijk beginnen met filmpjes maken op snapchat en instagram en merkte ik dat ik dat eigenlijk veel leuker vond dan foto’s! Ik denk dat je via filmpjes gewoon een veel beter beeld krijgt van de boeken die ik recenseer, kleren die ik koop en eten dat ik kook. Maar wees gerust! Ik blijf gewoon nog op mijn blog berichtjes schrijven, want schrijven is ook zeker nog een passie van mij!

One thought on “NEW! || Youtube kanaal

Leave a Reply

