Wintereiland, Jenny Colgan

photo_2019-11-06 16.09.14

Titel: Wintereiland
Serie: Café Zon & Zee #3
Auteur(s): Jenny Colgan
Uitgever: Luitingh-Sijthoff
Aantal pagina’s: 320
Genre: Romantiek, feel-good
Publicatie datum: 17 oktober 2019
Datum gelezen: 20 oktober 2019

Waardering: 4 uit 5.

In het derde boek in de Café Zon & Zee serie, Wintereiland, volgen we Flora, wie er net achter is gekomen dat ze zwanger is van Joël. Hun relatie is nog pril, en Joël heeft een moeilijke jeugd gehad, dus ze weet niet goed hoe hij erop zal reageren. Maar daarnaast volg je ook andere bewoners van het eiland Mure, zoals Saif, Lorna, Fintan en Colton. Alle karakters uit de eerdere boeken komen nog één keer terug en iedereen heeft hun eigen problemen. Zal het iedereen lukken om toch samen een mooie kerst te hebben?

Wat zijn dit toch heerlijke boeken om te lezen. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het eerste boek in de serie nog niet heb gelezen, wat meteen aantoont dat deze boeken ook prima gelezen kunnen worden zonder de eerdere delen te hebben gelezen. Ze allemaal in volgorde lezen, is natuurlijk wel het leukste 😉 Ik hoop dan ook snel het eerste boek te lezen en weet niet goed waarom ik dat nog steeds niet gedaan heb!

Wintereiland is het perfecte boek om te lezen tijdens de feestmaanden. Het geweldigst zou zijn om het te lezen wanneer het buiten sneeuwt en er binnen een vuur knappert in de haard. Het is nog maar november, dus er is nog geen sneeuw op de radar voorgekomen en helaas hebben wij thuis geen openhaard. Gelukkig is alleen al het lezen van dit boek genoeg om voor een warm gevoel te zorgen. Ik kreeg dan ook een echt kerst- en wintergevoel tijdens het lezen!

Mocht je al op zoek zijn naar een mooi boek om als cadeau te geven met Sinterklaas of Kerst, dan raad ik zeker Wintereiland aan!

Ik heb een recensie-exemplaar van L.S. Amsterdam ontvangen in ruil voor promotie. Dit heeft op geen enkele manier invloed op mijn mening over het verhaal! *

4 gedachten over “Wintereiland, Jenny Colgan

Plaats een reactie